Workshop Netwerken

Beschrijving:

Opdrachten komen de ondernemer maar zelden aanwaaien. Daarom is het belangrijk om een breed netwerk van goede ambassadeurs te hebben om het bedrijf aan te bevelen. Maar hoe organiseer je zo’n netwerk van ambassadeurs? Tijdens een interactief netwerkseminar leer je als deelnemer op een frisse manier soepel en
zonder schroom een netwerk op te bouwen en te benutten. We oefenen tijdens het seminar nieuwe contacten op
te doen en bestaande contacten eenvoudig op te frissen.

Via een goed relatienetwerk bereik je doelen die anders misschien onbereikbaar waren gebleven. Om de juiste mensen te ontmoeten is het belangrijk dat je weet wie je kan helpen om dat voor elkaar te krijgen. Zo blijkt het zelfs mogelijk te zijn om in drie stappen de Koning(in) te ontmoeten. Hoe dat werkt? Dat ga je tijdens het netwerkseminar allemaal ervaren.

 

aanmeldbutton-groot

 

 

 

Praktische zaken

- De workshop vindt plaats op woensdag 23 oktober 2013.

- De workshop start om 13.30 uur en is afgelopen om 16.30 uur.

- Deze workshop biedt BC.nl gratis aan. Echter: bij no-show of een afmelding in 24 uur voor de workshop zijn we genoodzaakt € 99,- in rekening te brengen.

- Je kan je laptop meenemen en via het gastennetwerk op WIFI.

- Eten/ drinken: koffie en thee wordt geserveerd vanaf 20 minuten voor de aanvang van de workshop en tijdens de pauze.

- Er is voldoende gelegenheid tot het stellen van vragen. Je kan je vragen vast doorsturen naar info@solvidondernemen.nl

- Zorg dat je op tijd aanwezig bent!

 

Het programma

In deze workshop wordt geleerd hoe het nuttige spel van netwerken gespeeld kan worden, hoe relaties aangeknoopt worden en natuurlijk hoe deze te benutten. We werken onder andere aan de volgende inzichten en vaardigheden:

- Voorstelronde

- Wat is de basis van netwerken

- Het belang van authentiek zijn in zakelijke contacten

- Herkennen van en inspelen op non-verbale signalen

- Waar kun je het beste netwerken

- Hoe haal je opdrachten uit je netwerk

- Actief luisteren en ‘schakelen’ in gesprekken

- Opvolgen van netwerkcontacten

- Het organiseren van een effectief zakelijk netwerk

- Praktische tips voor effectief netwerken

- Effectief netwerken in de praktijk

 

 

Solvid Ondernemen

logoSolvidOndernemen

Deze workshop wordt gegeven in samenwerking met Solvid Ondernemen. Al meer dan 10 jaar begeleidt Solvid Ondernemen (startende) ondernemers met hun eigen succesvolle onderneming. Solvid Ondernemen richt zich op starters, ondernemers, franchisegevers en -nemers, UWV, gemeenten, verzekeraars en werkgevers. Maatwerk is voor Solvid Ondernemen bij iedere opdrachtgever de passende manier om van dienst zijn. Geen enkele cliënt en geen enkel bedrijf is hetzelfde en daarom wordt onze begeleiding voor elke cliënt toegespitst op zijn of haar specifieke wensen. Kijk voor meer informatie over

Solvid Ondernemen op www.solvidondernemen.nl.

 

 

Locatie en route

- De workshop vindt plaats op het kantoor van bc.nl Het adres is:

  • BusinessCompleet.nl
  • Hoogstraat 13d
  • 1391 BP Abcoude


Grotere kaart weergeven

- Parkeergelegenheid: let op de blauwe zones rondom de locatie, hier kan je slechts 60 minuten parkeren. Je kan bijvoorbeeld parkeren langs de Molenweg of een van de zijstraten van de Molenweg, de Stationstraat of de Kerkstraat.

- Kom je met het openbaar vervoer? Vanaf station Abcoude is het ongeveer 10-15 minuten lopen naar ons kantoor. Bij het verlaten van het station sla je linksaf de Spoorlaan in. Vervolgens blijf je links aanhouden en loop je de Blijdorplaan in. Aan het einde van deze weg sla je rechtsaf de Kerkstraat in. Aangekomen bij het Kerkplein ga je linksaf de Hoogstraat in en loop je het bruggetje over. Tegenover de PLUS supermarkt/ Gall & Gall zie je een oprit welke je in kunt lopen. Aanbellen bij 13D (BC.nl).

 

Meer informatie:

Voor meer informatie over BusinessCompleet.nl klik je hierlogobc

 

Onze excuses, maar de aanmelding voor dit event is afgesloten.

Please contact us if you would like to know if spaces are still available.

Event Registration and Ticketing Powered by Event Espresso